1997 yılında bir “yaratıcı zekâ” ve bir “iş adamı” tarafından kurulduk.
Ardından onlara bir de “problem çözücü” eklendi.
Çizgi altı reklam da markalara hizmet vermenin yanında
ihtiyacı fark ederek 1998 yılında Türkiye’de bir ilki gerçekleştirip
reklam ve PR ajanslarına promosyon desteği vermeye başladık.
Yıllar içinde sektör ile beraber gelişerek,”yapılamaz” kelimesini literatürümüzden çıkardık.
Her zaman yaptığımız işin en iyisini yapmayı ve mutlu müşteriler görmeyi istedik.
Ve kurulduğumuzdan beri tek bir amaca hizmet ettik..
Satranç Adamlar Kimdir?
Yaratıcı düşünçenin ve çözümün sembolüdür.
Hiç bir şeyin “yapılamaz” olmadığının sembolüdür.
Müşterinin isteğini iyi anlamanın ve öngörmenin sembolüdür.
Satranç adamlar Medya Park’ın nasıl düşündüğünün ve çalıştığının sembolüdür.